the memory will live forever.

TJOOHO ! :D
dagen var väl rätt bra, sista lektionen åkte vi ju in till stan
och vidare till Kristina ;> riktigt kul ;p men mysko lägenhet helt klart (Y)
grejjor överallt ;) hähä.
sen mötte jag iaf upp sooofia på stan, åsså gick vi där i typ 30 minuter?
innan bussen till mig gick ;D
och här har vi då varit hela kvällen, först var vi själva, sen kom andreas christoffersson,
sen daff, ludde och sandy ;> så folk hare varit hos familjen lundkvist´s hus :)
dock riktigt trevligt ;>
vi har spelat kort såinnihelvete, stress och vänd 10, jag äger fett mkt ;D
fast sofia är bättre -.- men jag är bättre än antee och ludde ;) fett grymt.
vi är rätt söta, så egentligen ork ja it berätta allt vi har gjort, blir för sött då ;)))
hahah. och övertrötta är vi också nu, ni skulle ha sett oss uppe på rummet
för ett tag sen ;O
ojoj, säger jag då bara xDD
hahahahahaha.
kuuuuuuul

så nu ska jag sluta datanörda, men jag kände att jag var tvungen hälsa på min
kära vän, och skriva ett kvällsinlägg ;) hähä.
nu är jag jätte trött, de märks, och på sofia med ;)
hahaha
puss godnatt fåntrattar ;))
<3

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0