Think of all the things we could do.

kallt, snöigt, kallt, snöigt..
jao0 !
de kanske skulle vara som sofia sa, -4 hela vinter.
ganska smart, då kan man iaf vara ute ;P
nu snöar man typ bort. och jag längtar inte tills jag
ska ut och rida (a)
och man vågar it gå ut på skolan, för hippsvipps
ligger man i snön..

dagen har gått rätt bra, började med no, håller på
med att förbereda redovisningar, förbaskat tråkigt.
sen matte, gick igenom nå konstigt, typ alegbra(?)
nått sånt. sen vare engelska, såg film, en konstig
jävel däritill - lunch - sjömandbiff, eller rättare sagt,
potatis med köttfärsklumpar och en jävla massa vatten..
sen vare hk, alltid lika kul, idag gjorde vi semlor, mindre
kul, gissa om jag är less? ;) hähä.
sen svenska, nationella igen, nu orkar jag inte med de
nå mer orkar typ it lyssna på texterna längre, och säger
bara nå snabbt sen, visserligen har jag aldrig sagt så mkt,
men då har jag iaf försökt tänka ut nå nu ork ja it .
tärt.
sen sluta jag äntligen, sköööönt !
blir typ glad när jag får sluta 20 i 3 ist för halv 4 ;p

och nu ska jag somsagt strax fara till buusen,
känner dock inte taggen (a)
men de är väl bara att klä på sig,
sen blire packning, och sen tror jag att jag ska
sova hos jossan? ;>
de visar sig.
nåja,
puss på du söte.


Kommentarer
Postat av: sofia

där ser du, du som ville ha kallare ;)

2009-02-23 @ 18:46:06
URL: http://ssofiaborg.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0