'Till you're trying to find that you once had.

internet har barka totalt, och
jag har inte kunnat vara inne ;>
allt har iaf smygit på idag, frysit
som ett annat cp, men annars
så. pratade med annika på
mentors, och hon säger att det
går väldigt bra för mig i engelskan
just för tillfället, och sen pratade
vi lite om engelska nationella osv !
så he blir nog bra;p
när jag skulle hem från skolan
så var jag tvungen gå förbi daff,
sandy, thelin, sebbe och chicken
(även fast jag visste vad som skulle
hända, och verkligen inte kände för
att gå förbi dom.)
och visst blev de som jag hade väntat
mig, jag åkte i snön, och dom sparka
snö på mig, eller dom och dom, jag
vet att en utav dom som sparka mest
var sandy (!!) den jäveln.
ska fan få igen :p så då gick jag in i
sporthallen för jag hade snö ööverallt,
och ringde efter skjuts. sjukt ;>
sen somna jag typ när jag kom hem,
skönt as hell. sen nu väntar jag bara på
käk, sen ska jag fara till stallet och göra
allt klart där :) ska bara ut och skritta idag
så ;>
pouuss

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0