What I’m going through is hurtful.

sovmooorgon :D
fast, jag sov ändå bara
till halv 9 ;p
fick iaf besök på morgonen
också :O stod och höll på
med håret då jag hör nån
gå i trappen men tänkte som
att de är nog bara mamma,
men jo då sticker de fram en
blondinskalle ;) och upp kommer
daff, sandy och öhman xD haha.
satan så chockad jag blev ;p
dom hade iaf hoppats att jag
skulle sova? hähä.
iaf så satt dom och skrev i mitt
kollegieblock och svammla på,
vet dock it vad de står än, och vet
it om jag vill veta heller ;p
sen satt dom och kolla när jag
sminka mig? irriterande somfan,
så då gick dom till en annan soffa (y)
åsså for dom igen kring halv 10 ;b
sjuka små pojkar :)
nu ska jag iaf gå upp och leta nå
kläder, daff valde egentligen till mig,
men jag vill it ha dom kläderna ;)
hah.
puss

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0