When I say yes, you say no.

de gick ju ändå bra med pluggandet,
men jag var tvungen ta et paus, för gissa
va jag gjorde.. jo jag somna såklart -.-
helvete säger ju då bara ja.
men jag sov bara i en timma ungefär,
men de är då fan tillräckligt. så då passa
jag på att ta en paus i pluggandet och
gick ner hit, funderar starkt på att gå och
duscha en varm dusch, jag fryser som en
jävla indian ;o helt sinnessjukt jävla galet,
mysigt att sitta och skaka fastän man har
typ mjukisbyxor&tröja och en filt om mig,
njaaae. de tkr jag inte ;>
så jag tror fan jag ska göra de, sen återgå
till de dära pluggandet, tråkigt och surt,
men man måste ;> höh.

Ska passa på att säga GRATTIS till
Sofia som fyller 16 år idag :))
grattis på du! :)


själv har jag bara 21 dar kvar ;)

tack för mig.
puss

Kommentarer
Postat av: sofia

tackar :)

2009-02-19 @ 15:49:04

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0