You are the world’s greatest.

ehum, de blev ingen tidig morgon för mig inte ;p
och då blev de inge göra-klart-stallet-innan-stan heller .
så, ja de får vänta ;>
dock ska jag få mockat, åsså rider jag när jag kommer hem (y)
de funkar.
så egentligen har jag int så mkt att komma med nu,
för jag ska vara i stan kl 3, men jag ork it göra mig klar,
kändes otroligt jävla segt ..

tänkte bjuda på lite bilder som sofia tog i fredags ;D
  
 
 
Bild 1. Maartin :D
Bild 2. Jag tittar när dom spelar kort ;)
Bild 3. Sofia steker köttfärs, vi är grymma på att göra tacos ;)
Bild 4, 5 & 6 . Film mys ;)) I like it.


Du är bara bäst, jag finns alltid här !<3

tack för mig :) pusss.

Kommentarer
Postat av: sofia

nåh, finns alltid här för dig också julia! <3

2009-02-23 @ 18:26:45
URL: http://ssofiaborg.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0