you can't break a broken heart.

sista dagen på helgen då !
känns lite småsegt helt klart ;>
men ändå är jag hyffsat pigg ;p
brukar vara typ död på söndagar.
höhö.
iaf så vaknade jag imorse kl. 11,
och blev sjukt arg, jag skulle ju
stiga upp typ kl 9, och följa med
jossan på hennes träning..
men de hade jag ju då missat
totalt ! så de blev inge med de,
så i ilska vändae jag mig om och
drog täcket över huvudet och somna
igen. och vaknade där kring 12.
fick värsta städ rycket inatt också,
så jag tror jag ska fortsätta med det
rycket typ nu snart, och sätta upp
mitt bord osv, som typ har stått
i garaget sen vi var på ikea, mitt rum
blir jävlat säkert aldrig klart ;p
men jag borda plugga också,
vi har sjukt mkt i veckan i skolan,
känns det iaf som ..
*Mån, Ons & fredag äre engelska
nationella muntligt .
*Mån, Tis & Onsdag äre svenska
nationella muntligt .
*Onsdag äre matteprov .
*Fredag äre So prov, ett stort ett dessutom .
*Fredag äre engelska inlämnings grejs .


helt mkt typ ;o
dock kan man ju inte träna till nationella
men ändå ;p ngt man ska gruva sig för ändå,
iaf engelskan..
hähä.
så äre iaf ! så därför borda jag plugga idag,
men busen ska vila, så om jag är duktig
kanske jag hinner båda ;>
men då måst jag börja nu.
pussss


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0