You can't feel anything that your heart don't want to feel.

gokväll.
kvällen har varit bra, sjukt skönt vare med hårinpackning,
men nu kommer de barka nästa gång jag gör nå med de ;>
hähä.
spela roll, det behövdes :)
kring 9 (?) kommer it ihåg när, då fick jag iaf besök av dom vanliga :)
dvs. daff, sandy och ludde!
vi såg först lite utav mirrors, men sen gick vi till statoil, as usual ;>
svammla på lite där, och sen när vi gick tillbaka så kom daff springades
eller nå mot mig, åsså skulle han krama mig ? jagvetinte, de gick för snabbt,
båda två ramla iaf ner på backen, och han gjorde nå cp med benet och fick typ
ont vad han sa iaf ;) hähä. och jag slog huvudet i backen, de om någe gjorde
ont, när jag skaka på huvudet så gjorde de ont såinnihelvete, är typ 100% säker
på att de lossna nå där inne. fysatan ;p
nu äre iaf lite bättre, och mina små vänner har farit hem :)
nu ska jag typ sätta mig och se klart den dära jävla sex and the city filmen tror jag,
ska dock upp ganska tidigt imorgon, typ 9 :(
men jag lova jossan att jag skulle ta kort när hon rider på näsvik, och då hade jag
tänkt att jag skulle mocka innan vi far så de är klart, för när vi kommer hem ska jag 
rida för henne ;>
Och sen på kvällen blire bio tror jag? :)
jag hoppas på de iaf!
får höra imorgon bitti :)
kulkul,
nu ska jag se filmen, och lägga upp lite bilder ;>

take care ppl.
pusss.



Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0