You don’t know what you got till you missing it a lot.

halv 9 idag så har ska jag sitta
i ett klassrum i 80 minuter,
80 jävla minuter ! mina ben
kommer ju krypa sönder ;P
svenska nationella snackar jag
alltså om ! huvva..
dock äre värre på torsdag då de
är 180 minuter! ;O de ör fan tre timmar,
då kommer jag typ dö.. kmr typ måsta
gå omkring i klassrummet, jag kommer
aldrig kunna fokucera och koncentrera
mig på ngt i tre timmar i sträck, de
går bara inte, jag klarar ju inte ens
en 60 minuters matte lektion? xd
blä.

min ipod är iaf hittad :DD
 våran granne som är städerska
hade hittat den så nu är den hos
henne, skönt ! :)
tänk om jag hade tappat den med?
usch, vill it ens tänka tanken :)) haha.

har hittat en ny låt också som jag
typ nöter sönder ;p hehu.
så kan de va.

pusss

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0