You got a piece of me

känner mig väldigt dålig på att uppdatera ;o
inte bra de inte, hähä ! ;>
har ett enormt so-prov på fredag, och jag
känner på mig att jag inte kommer få de
resultat som jag vill ha ;p he suuuuger.
skolan isig har annars gått väldigt bra ;p
spela fotboll på idrotten :( jag villll spela (a)
fuck.
så äre iaf, jag borda egentligen typ plugga
nu, men jag är extremt less, och orkar inte..
men jag måst typ ;p de suger .

är sjukt less vintern nu också..
eller egentligen inte vinter kanske, men
kylan, satan så kallt det här hela tiden.
varit typ -25 i tre veckor nu, satans less
jag är på de ;p kan typ inte gå utanför dörren
utan att bli en isbit typ ;p höhö.

nåja, annat nu.
pouss

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0