You turn my world to such a better place

då var kvällen över, och jag
är tröttare än någonsin just
för tillfället ;> kvällen började
iaf med att jag for till stallet
kring 6 och gjorde allt klart,
for ut på en liiten ridtur eftersom
det var så kalllllt. sen hem och
bara myst på med film, såg
först "meangirls" åsså såg jag
lite utan "the love guru" men
då kom sandy, daff och ludde,
så då blev de inte så mkt mer
filmtittande!
vi har dock it gjort så mkt, mest
svammlat på somvanligt ;p hähä.
jag sandy och ludde gick ner 
till datorn ett tag för vi orka it
vara kvar på rummet eller nå sånt?
men daff stannade kvar däruppe,
åsså efter ett tag ropa mamma på
mig, åsså säger hon ;
-är en pojke kvar där uppe?
-ja, säger jag.
- alltså, han har gått på toaletten
flera ggr,
- jaha? men it har han magsjuka inte.
- äru säker?

hehehe. min mamma är söt ;)
dock så äre så att hela min familj +
mig har stooor fobi för magsjuka,
vi gick iaf sen upp och då låg han
där i min soffa halvsovandes typ? ;p
kulkul.
nu har dom iaf nyss farit, och jag
ska gå upp och ta bort mitt smink,
sen ska jag efterlängtat lägga mig
i sängen och sova :D skönt. höll på
att somna i stolen när vi satt och prata
om strömbacka osvosv..

nä, övervåningen dirr.

pussssss

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0