And everyday you're in my head.

godmorgon !
 vad bjuder dagen då?..
jag borda egentligen bara äta
frukost och sen bege mig till
stallet, men idag är de söndag,
och då är de en seeg dag.
och då orkar jag tamefan knappt
göra ngt :) hah.
men ska nog passa på att rida
medans det är ljust iaf, så jag
får it vara så seg ;b
engelska prov till veckan iaf, hur
kul var de då. kommer inte klara
de, de känner jag på mig, jag borda
egentligen ha tagit hem och pluggat
nu i helgen, men de skulle jag ändå
aldrig ha hunnit eller vela gjort så.
får väl sitta med de varje dag tills på
onsdag, så sjukt jobbigt med dessa
omprov ;p
sen vore de praktiskt om jag klarade
G i engelska.
jag och syon prata om de i fredags när
vi var på strömbacka ;p men hon tyckte
det var bra att jag iaf går hos Lena nu,
lena är typ en special pedagog, som de
så fint heter ;b hähä.

nu måste jag hitta ngt att äta, min mage
kurrar...

puss


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0