bdb.

fan va bilddagboken tjorvar,
höll på att bli galen där ett tag.
men de blev ja inte ;> ist insåg
jag att klockan är typ mkt mkt mkt,
så jag ska bara leta fram nå kläder,
sen hoppa i sängen, är trött och less,
så det ska bli skönt att sova :)
ridningen med bus gick hyffsat bra,
bockade bara en gång, och fick nå
cp ryck att börja snurra runt och stuttsa
på alla benen, ? cp.
red iaf utan sporrar, kanske de är därför
han har bockat så mkt?
men han bocka ju idag också, så jag
vet inte riktigt, ska nog rida några gånger
utan, så får vi se vad som händer ! ;)
imorgon äre som sagt skola, efter
tror jag nog att jag far till stallet dirr. fast
jag har inga andra kläder i stallet, så jag
måste iaf ändå hem ;p
jag får se.
om mamma kunde skulle jag försöka dra
med henne till näsvik och se när jossan red,
kul :) hon skulle tänka på saken..
skriver väl mer i morgon bitti.
 take care.
puss

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0