big girls don't cry.

då var jag nästan nyss
hemkommen från skolan,
de blev en liten pratstund
med josse också på vägen
hem :) trelivgt trevligt !
ringde frida också, och hon
hade gjort hål (y) :D
väntar med spänning om
hur de kommer se ut :D
tror de blir schnyggt.
ska till stallet på ett tag iaf,
rida lite lugnt med hästen,
han har gått hyffsat hårt nu
två dar i sträck så :)
är sugen på att baka också, dock
är jag inte fika sugen eller nå
sånt, men bara sugen på att
få baka ! :D de är kul.
får se om jag hittar på nå sånt
kul senare ikv eller om jag helt
enkelt för ngt annat :)
nu ska jag nog lägga mig i soffan
och läsa lite i min bok, måste få
in ett bokpapper nästa vecka,
annars kommer kristina bli
daaaaaaamp.
så ska nog göra de nu tror jag ;b
får se hur länge jag står ut med
att ligga hemma och läsa en bok?
lät tråkigt :D haha.

puss

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0