dagen.

godmorgon, kändes slite små
surt att stiga upp kvart i 8, när
jag egetnligen kan stiga upp
til halv 10 ;) menmen, våran
termometer står iaf nu på
24,6 !! :O :S helt hemskt.
öppnade dörren för att katten
skulle ut, och jag tror jag på att
frysa ihop medans ;b
sjukt ! somsagt så ska vi alldeles
strax fara och hämta jossan, sen
far vi till stallet och är där, ska
ge hästarna morgonmaten inne,
sen mockar vi väl åde antar jag
sen skolan till halv 4, fyra lektioner
bara, så de går nog ganska snabbt !
sen far vi till jossan och gör oss klara
där, sen blire revyn kl 5, då vi ska äta
middag där och ha allmänt trevligt,
sen börjar de inte förns 7 så :)
åsså är vi väl hemma kring 10-halv 11 ;>
så de blir ingen mer uppd. förns ikv :)

nu måste jag springa.
puss ;))


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0