engelska.

jag haaatar engelska, helt
seriöst. menar varenda
bokstav i ordet ; HATAR.
fyfan.
känns ju förfan meningslöst
att sitta och lära mig adjektiv
och adverb? och ing-form
hit och dit.. men blä.

engelska nationella kommer
ju då inte ens bli lite kul.
men dock har jag lite extra
tur när de gäller där. eftersom
jag går hos en special pedagog
så får jag lite extra tid med vissa
grejer på nationella ;) de är ändå
bra. typ som lyssnar övningen,
så sa lena att ibland så kan vi som
går där få lyssna två ggr ist för en
osvosv. sen skulle de inte förvåna
mig om dom har tagit bort de just
nu bara för att jag ska göra det!
får väl bara hoppas, vi ska iaf förbereda
mig väldigt mkt typ sa hon sist jag var
hos henne xD hah :) braaa. jag tkr om
lena ;p hähä.

nu måste jag fortsätta plugga till hejna
jävla provet.
puss

Kommentarer
Postat av: Syster den mindre

Jag förstår jag hatar också engelska? Jag säger fy och blä jag me. Men en sak är ju att skriva ett prov och man kan mycke de är kul! Lycka till!!

2009-01-26 @ 21:08:47

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0