.

då var den andra och sista skoldagen
på veckan avslutad ! :) skönt.
kände mig för en gångsskull ganska
inte trött på skolan ;o tills vi hade no
lektion med anna -.- kmr it stå ut med
att ha henne ifall hon fortsätter såhär,
de är andra timmen vi har henne,
och hon ger åsså 8 sidor att läsa
och 36(!!!!) frågor om nå jävla krafter
som vi ska göra, och ha läxförhör till
på nästa torsdag? jamena vafan hlr
idioten på med. hon har iaf hela
klassen emot sig just nu. HAH.
rätt åt henne. satt och prata med
sara wink efter lektionen, en annan
no lärare, hon tyckte iaf att vi skulle
ta upp de med både annika och anna
nästa vecka typ, och de ska jag då fan
göra ! för annars kommer mina no-betyg
fara åt helvete ! .

iaf så ska jag snart fara till stallet och göra
allt där, och sen hem, det blir nog en
bara-ta-det-lugnt fredag skulle jag tro, kändes
lite tråkigt, men ändå skönt. vi får se om de
sociala folket har nå annan idé? :)

puss på er.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0