.

det blev inge bakande för mig,

jag dog typ när jag kom från

duschen, så jag har egentligen

verkligen inte gjort så mkt ikv,

läst i min bok, den är typ sjukt

jävla bra, hade tänkt vara duktig

och läsa ut den så jag kan skriva

ett sånt dära bokpapper så att

kristina blir glad ;) haha.

har nyss laddat hem fyra filmer,

men tror it jag orkar se någon nu,
de kändes segt ;p men alltid bra att
ha ;> de var en speciell film som jag
engentligen bara ville ha, men jag
kommer fan it ihåg vad den heter -.-
de sög.
ska försöka komma mig i säng
någorlunda tidigt ikv tror jag (y)
så jag kan stiga upp tidigt och somna
tidigt imorgon (y) bilken planerare jag
är ;p hähä.
nu ska jag vara social med folket på
msn igen ;p

pusss


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0