For you really make my dreams come true.

hallå, nu har jag iaf fått en design,
av ( www.juicyphine.blogg.se ) ;)
blev iaf stan idag m. mamma min,
köpte en skjorta av ngt slag, men
har it bestämmt mig än om jag ska
ha kvar den ;> men jag trooore !
sen köpte jag bara nå sminktjaffs osv,
tittade på några skor också, men de
köper jag nog till veckan ist skulle jag
tro eller nå :) hade tänkt köpa en slags
kofta också, men den fanns it i min storlek
längre ;s men då hade syster köpt en
så jag ska ta hennes ;D mohah. eller
jag skulle få låna den, men den får nog
it komma tillbaka på ett tag är jag rädd ;)
sen när jag kom hem vare bara middag och
sen for jag och mamma vidare till stallet,
åsså red jag åså, gick riktigt bra, han hade
några bock-uppvisningar, men de löste vi
två ;D så i slutet var han som en liten ängel,
kunde galoppera med honom utan att han
bocka en enda gång (y)
sen nu kom jag nyss hem från statoil, har
hyrt film "p.s. I love you" tror jag den hette :)
den verkar som vara bra !
någon som har sett den? :)
så ska se den alldeles strax,

puss.

I like it ! ;)


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0