For you're all I want in my life.

urkommen ur duschen
och ny insmord med min
nya hudlotion, men mums ;b
hähä.
somnade på soffan när jag
skulle läsa den dära jävla
boken, så jag får nog
fortsätta lite senare kanske ! ;)
tror inte att det händer allt
för mkt ikv, laddar nog hem
nån film så har jag nå att
titta på, tips på film? :)
sen blir de nog inte så mkt,
ska försöka lägga mig sisådär
tidigt, hade tänkt försöka ta mig
upp och hjälpa till att släppa ut
hästarna, ska tömma boxen
he in nyyyytt spån, åsså rida
lite, kanske för jossan?
åsså sen får jag se om jag
kankse far in till stan om jag
hinner :) vill ju verkligen ha dom
dära skorna -.- jag vill bli rik ! :D
men de är länge tills imorgon än
så länge ! ;p
puss

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0