I can't believe how things can change so fast.

ja, då sitter jag här igen, har nyss
sett klart a cinderella story,
fast när jag hade sett lite utav den
så insåg jag att jag redan har sett
den en gång tidigare nån gång ;p
men den gick att se en gång till ! :)

nu när jag satt och såg den så insåg
jag vissa grejjer, kanske jag hoppas
alldeles för mkt ibland? och lixom borda
tänka två ggr ist för en? fast när man sen
hör dom speciella orden så tkr man ju att
de borda räcka med att tänka en gång?
fick en konstig magkänsla iaf..
kanske borda sova på saken?
så kommer jag med slutsatsen imorgon
bitti!


för nu ska jag nog snart sova.
puss.

Kommentarer
Postat av: Frida

ja, jag vet! de är som jossan säger - jag är mer en smurf än en .. rosaipod? :s hihihi

2009-01-10 @ 14:19:12
URL: http://racerpottan.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0