I really think that he should know.

godmorgon,
kan inte påstå att de är
så mkt bättre idag än vad
de var igår.. men idag äter
jag iaf frukost. annars orkar
jag inte vara på skolan..
engelska prov också,
glosorna och texten kommer
nog smida på rätt bra, men
gramatiken de vettefan alltså :p
hoppas iaf att jag ska klara de !
Ska lämna in gymnasievalet idag
också!
1, handels
2, hotell och restaurang
3, barn och fritid.

jag svek frida med att it välja media :(
förlåt.. (a)
jag längtar iaf sjukt jävla mkt tills
strömbacka, är så förbannat less
på äckel porsnäs. skulle kunna börja
där imorgon om jag så fick ;b hähä.
så he blir fiiiint till hösten ;D 
vill bara att den hära terminen ska gå
fort fort fort. 
nåja, om jag då ska börja att gå till
tandborsten osv.
puss /j.


Kommentarer
Postat av: Frida

jävla svikare!!!

2009-01-28 @ 16:19:16
URL: http://racerpottan.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0