I see you in my dreams.

yepp klockan 6 var jag uppe imorse,
och klockan 8 var jag på buss stationen
inne i stan och väntade på syon, annika !
de var tänkt att jossan skulle följa med,
men då jag ringde till henne halv 8 så
låg hon och sov, så hon stannade hemma :)
väl på strömbacka hade vi de riktigt kul,
vi besökte Hotell och restaurang och Media.
sen var vi även in och kollade på fordons,
träffa robin lite snabbt ;> hah.
jag har dremot fortfarande ingen aning om
vad jag ska söka.. HR lät roligare än media..
men jag skulle inte vilja jobba inom de tror jag.
första handsvalet kommer iaf bli handels är jag
ganska så jävla säker på, sen andra och tredje
vet jag inte riktigt, BF hamnar nog nån stans ;b
nae, jag vet som sagt inte. vi får se ! ;>
sen for jag iaf tillbaka till skolan, hade ju sovmorgon,
så jag missa inga lektioner ;p sen resten av dagen
har jag varit sjukt jävla trött, inte så konstigt kanske,
då jag bara fick 5½ timmas sömn (a) somnade på
so'n och på engelska fördjupningen - iiinte bra. 
har iaf fått mina vitaminer nu, så då kanske de blir
lite ändring med min trötthet? ;D jag hoppas.. 
funderar på att gå och sova ett liitet tag nu, men 
då kommer jag försova mig och jag måste hinna
till stallet ;p så jag får nog helt enkelt vänta med 
att sova ! ;<

puss på er. 


Kommentarer
Postat av: pappa

Inga vitaminer i världen hjälper om man bara sover 5 1/2timme per natt.

Men vitaminer är bra ,och att sova 8-9 timmar per natt är bra mot trötthet de me.

Tyvärr hjälper inte bara en natt med god sömmn,

det är helheten som räknas.

Men jag håller tummarna för dig.



KRAM pappa



2009-01-23 @ 16:56:18

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0