I see you in my dreams.

såja, då var håret cuttat också.
vart inte så kort heller, men jag
bad johanna som hon heter ta
bort allt nött så de får växa bra osv ! :D
vi planerade hur jag kommer se
ut i håret till sommaren också (y)
greeeeat. får väl se om vi planerar
om lite mer sen kanske, men som
de lät nu lät de väldigt bra ! :)
hann gå en snabb sväng på stan
också ;> hittade två par skor som
jag vill ha ! eller jag ska ha dom
har jag bestämmt mig för :D
blev inte så mkt annat köpt, en
foundation och hud lotion .
vet inte riktigt vad som händer
resten av kvällen, jossan red
busen idag, så de lä väl bli
att prata med henne lite grann skulle
jag kunna tänka mig ;b
måste plugga lite på glosorna också,
gjorde inte dom i går, utan ska göra
dom i morgon, så måste gå igenom
så jag kan dom då.
nog om de.

puss


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0