I see you in my dreams

nåjo, då har första skoldan gått, surt.
har varit förbannat trött hela dan, och
hållit på att somna hela tiden ;p
fick våra klasskläder med ! ;>
dock var it tröjan lika snygg som
jag trodde den skulle vara ;p
men nog gåre alltid! :)

efter skolan for jag iaf hem till jossan,
vi svammla mest på med datorn, hah :)
sen for vi till stallet, och jag fick äntligen
rida busen igen, yey ! :)
så nu ska vi skritta några dar, och kolla
hur han känns, sen äre bara att börja arbeta
upp de han har tappat igen ;pp

just för tillfället funkar it heller msn för mig, damp !
egentligen äre kanske bara bra, för då går jag och
lägger mig ist! ;D
har dessutom sovmorgon till halv 11 imorgon !!! :D
hur skönt var inte de ;) hur skönt somhellst.
ska dock släppa ut hästarna, men de gör inget, får
ändå sova typ 1 ½ timma längre.
så fåre vara med de.

take care.
puss /j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0