I think about you all the time.

på stallmötet bestämdes de iaf att vi tar ut en vecka var,
var tredje vecka alltså :) blir nog bra.
efter mötet så for jag till jossan, åsså köpte vi godis åså,
sen har vi typ sett film hela kvällen, du, jag och dupree
hette den, ändå gode bra film ;) ska nog tanka hem den senare.
 
iaf så börjar min vecka imorgon, så ska typ sova snart så jag orkar
upp, ska nog passa på att göra klart stallet på morgonen, så får jag
se vad jag hittar på senare, ;)
ska in till stan en sväng vet jag iaf, måst köpa akut spån på lantmanna ;p
sen får jag se.

nae, nu ska jag nog börja vandra upp till min soffa ;p
dock kmr jag it kunna somna, men de får bli ett senare
problem !

puss / j.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0