I try to hold on.

godmorgon,
klockan är då 10 i 1, och jag vaknade i stortsett nu . surt.
jag som skulle börja vända tillbaka dygnet nu när skolan
snart börjar, jomenvisst. de går ju fint .-

lördag då, jag hade tänkt fara till stan, men när man vaknar halv 1,
så blire lite svårt..
så jag tror vi ska fortsätta måla mitt rum!! ;D
yey.
sen ska jag till min kära häst också, hoppashoppas han är bra i benet !
han ska iaf få komma ut på en promenad tror jag =))

Gårdagen var bara bra, sov hos jossan så vi släppte ut hästarna
på morgonen, sen var vi där å mocka åallt ;p
sen for jag iaf hem och duscha/fixa sen till stan med min kära mamma.
hitta en massor fin kofta på intersport, men hade it råd att köpa den -.-
så de får bli ett senare inköp ! ett linne och en lampa köptes till mig iaf =)
åsså målarfärg, men de var inte lika kul ;) hah.
gårkvällen var vi egentligen bortbjudna på middag hos systers pojkväns familj,
men jag stannade hemma, var alldeles för trött =)
rensade bland mina låtar också, fick bort
307 st ;D skönt somfan.

nu ska jag försöka äta klart min frukost,
puss.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0