is this life really for me.

nåjo, nyss hemkommen från
en promenad från kopparnäs..
tar allt från början;
jag fick besök somvanligt, men
denna gång bara utav daff och
sandy, de var faktiskt väldigt
lugnt för en gångs skull ;o
och vi pratade på, tills dom kom
på att dom skulle gå upp och
sova i min säng -.- lyckat, njae!
anton var duktig och gick från
mig kring 2 tiden, men daff däremot,
ojoj.. han totalvägrade alltså xD hahah.
så jag drog och bönade och bad om
att han skulle fara, men nej.
tillslut så gjorde vi en deal att jag
skulle följa med honom en liten bit
på vägen, eftersom han skulle gå ändå
till bertnäs, för er som inte vet vars de
ligger så ligger de inne i skogen ;) långt
ifrån mig dessutom.. så vi började gå,
först sa jag att jag bara följde till e4,
men sen var mitt mål tvungen att förlängas
hela tiden, annars skulle han komma hem
till mig igen ! så tillslut kom jag mig ändå
till kopparnäs nästan, innan jag fick vända
om och gå hem själv :p hahah.
kallt utafan vare, försökte ringa massor
med människor, men ingen jävel svarade
så har vandrat där för mig själv i de mörka..
och nu är jag iaf vääldigt vääldigt trött, och
ska bara gå upp och borsta tänderna, sen
ska jag sova gott somfan ! :D
sov gott mina vännor ;>

puss

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0