It's so good 'till it goes bad.

dagen har inte alls varit som
planerad. men jag har tagit mig
igenom den också.
somnade på svenskan..
måste fan sluta med de !
engelska prov imorgon också ;o
inget positivt nu för tillfället för mig
inte.. kan iaf alla 1000-tals glosor,
och texterna, då vare bara gramatiken
kvar.. kan dock endel, men inte
allt ;s får läsa på lite mer..
men jag skulle bara vilja lägga mig i
sängen och sova. fyfan va skönt !
min väckarklocka har gott sönder
också. och då blir jag ännu tröttare,
för den lyssnar jag alltid på mornarna
 nnan jag stiger upp ;b de sög.
jag och mamma var iaf till näsvik en
sväng och kolla på när jossan red för
eva, alltid lika kul ! ;>
sen for vi till pappa åsså fick han på
gymnasie papprena, kul att träffa
pappa min :)) måste bli oftare.
nu ska jag försöka fortsätta plugga,
och lyssna lite på musik, har hittat
tre nya favorti låtar för ett tag framöver ;p

puss /j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0