Keep me in your memory.

måste bara få börja med att säga, lyckat (y) hahaHA.

iaf, dagen har bara varit bra. somna som sagt

då jag skrev att jag skulle sova, men blev väckt

efter bara ett litet tag, för då skulle vi tydligen till

stan och kolla på nå grejjor till rummet ;p

så yrvaken som jag var blev jag grinig, men

gick upp och fixade håret iaf, orkade fan it sminka

mig, fan bara onödigt, ;)

väl inne i stan så köptes de egentligen it så mkt,
mamma köpte nå stort grejs, jagvetit.
jag kolla på nått slags skrivbord typ?
hita kanske ett, har it bestämmt mig än ;b
hitta en grej jag ska ha på väggen ist för texten
tror jag, fan va svårt, jag kan it bestämma mig om
jag ska ha text eller it.. hm.
sen vart de bara en snabbsväng på lantmanna för att
köpa spån ;pp

när vi kom hem igen så somna jag iaf ;p
vakna senare och började gå mot stallet,
eftersom ingen annan var hemma så fick jag
mig en välbehövlig promenad dit ;)
pysslade hit och dit, hade ju även harryyboii idag :)
åsså jaa.. hah ;)
nåja, resten av kvällen har jag egentligen bara pratat
med josse i telefon, riktigt trevligt, som vanligt prata
vi om allt mellan himmel och jord! :)
och nu sitter jag här iaf, och gör somvanligt ingenting
vettit ;p

take care ppl.
puss /j.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0