Love is hard..

lika trött nu som när jag
skrev de förra inlägget ;b
skolan idag har smidit på
ändå rätt bra! ;p
fick träna på nationella frågor
på svenskan typ, och de var
minsann inte lätt ;o trodde de
skulle vara lättare, då nu har
jag ännu en grej att gruva mig
för -.-
sen var syon och delade ut
användarnamn och lösenord
till gymnasivalen ochskit.
de värsta är att jag it vet vad jag
ska gå än ;o
men pratade med henne efteråt,
och frågade om man kunde fara
till backa en gång till och kolla på
linjer, och de sa hon att man kunde
de var tydligen kanske nån mer som
skulle fara? javetit. för jag vill kolla
på media också, och isf så väljer
jag nog handels och media,
som tredje vet jag it än, de får bli
en liten senare fråga tror jag ;p
ska iaf fara till stallet och göra allt
där nu, sen hem och duscha, och
sen äre bara att ha näsan i boken
resten av kvällen känns de som..
surt. men jaja.

puss.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0