Love will come.

måste bara så säga; shiiiit ;O
tack.

nyss suttit och pratat lite på msn,
med en ruskigt snäll person, kulkul :D
jag borda egetnligen sätta mig och
plugga, och vet ni vad. jag tror jag
ska göra de också, är bara några
engelska glosor som jag borda
göra, sen har jag engelska fördjupning
också som jag borda göra -.- de kändes
mindre kul ! ;p
jag vill egentligen bara lägga mig i sängen,
hur skönt lät i de va? ;)
jag har en lååååång och jobbig dag framför
mig imorgon, ser inte fram emot de någonting
faktiskt.
måste hitta nå kläder jag ska ha imorgon också,
kanske tar en mysig dag med mjukisar? :D
jag får se :)
jag ska faktiskt få en ny design här på bloggen
också, eller hur friiida?:)
bara jag har snackat med hon som gjorde hajna ;p
hähä.
nåja, nu ska jag starkt börja med mitt pluggande,
innan jag lägger mig och myser i sängen :)
mums.
puss hej !

<3

Kommentarer
Postat av: Frida

Klart du ska ;))))) Vi måste ju uppgradera upp dig......

2009-01-21 @ 21:53:38
URL: http://racerpottan.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0