More than you know.

godmorgon, skola snart ;s
känner mig inte taggad,
veckorna går så jävla långsamt,
och behöver jag ens säga att
jag är trött?..
shit asså, jag vill bara soova, skulle
kunna gå och lägga mig nu och sova
tills på fredag känns de som ;b
men jaa..
ist får jag gå upp och borsta tänderna,
och sen börja fara till skolan, men
sängen lät skönare ;b
efter skolan antar jag att det blir stallet
som vanligt, sen måst jag kankse börja
plugga lite smått också, beror på vad
vi får för läxor idag ! ;b
No, Matte, Engelska, Lunch, Hk, Svenska.
så ser min dag ut, slutar ändå tidigt,
14,40 ;o tidigaste dagen för mig på hela
veckan ;p det är däremot skönt ;>
ha en trevlig måndag?

puss


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0