osvosv.

då är dagen typ slut, och jag
är helt död. fick sluta tidigare
från engelska fördjupningen
för att vi skulle hinna göra oss
klara åallt, så de var som bra.
for till jossan efter skolan som
sagt och började såsmått fixa
oss i ordning för kvällen.
och sen börja vi fara där kring
5, så då vare middag, gott ;)
var typ hungrig som ett djur.
sen kl 7 började iaf själva revyn,
fett kul vare !! man hade typ ont
i magen xD så kul vare !
jossan tog bilder med sin mobil,
så jag ska ta dom av henne sen !
eftersom jag inte har nån -.-
eller jag har en, men den är bara
till för så att jag kan ringa när jag
behöver hämtning osv ;b
satt och kolla på mobiler nu, men
de finns typ ingen som jag vill ha ;o
men jag ska nog in till stan imorgon,
så då ska jag titta lite tror jag ! ;>
ska iaf sova strax tror jag, är jätte trött
och hade tänkt hinna till stallet imorgon
bitti och mocka åde så rider jag typ när
jag har kommit hem eller nå sånt ! :)
jag vet inte riktigt än, får se ! ;>

puss.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0