Over and over again.

sovmorgon idag då extremt skönt !
sov från typ halv 12 till kvart i 9 :D
mumsigt där säger jag bara.
fick dock damp på mitt hår, går alltid
åt fan när jag har varit hos frissan ;p
men de brukar lösa sig efter nån dag !
mådde illa nyss somfan, efter jag hade
ätit frukost, vart alldeles snurrig och de
kändes som om jag ville spy hela tiden,
men då la jag mig i soffan lite snabbt
och tänkte på allt annant föruom
magsjuka, och då gick de om, sen när
jag kom ner igen så var de mat framme,
då börja ja må illa igen, så då satte jag
mig här, och nu är de på väg bort igen! (Y)
fyfan, jag vill veeeerkligen inte ha magsjukt.
satan så äckligt. blää.
men nu ska jag it skriva nå mer om de,
för då börjar jag säkert må illa igen..
Frida ska göra hål i överläppen idag föressten,
jag håller tummarna för att hon inte ska banga
ut :D
ska ringa henne där efter jag har slutat
skolan, typ halv 4, och höra om hon gjorde de !
jag vill ha hål i tungan.. men de får jag inte för
mamma min ;) hähä.
 nåja, nu ska jag försöka hitta mina klasskläder,
tänkte ha en myysig dag på skolan idag (a)
sen ska vi börja fara och hämta jossan osv :)
pusss.

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag banga inte ;)

2009-01-30 @ 18:07:32
URL: http://racerpottan.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0