People will be people always.

min mobiiil är borta!!! :O
har typ haft extremt panik
hela dan.
hade no som vanligt, åsså
hade vi 5 minuters bensträckare
innan vi börja om, åsså satt jag
i en fotölj och höll på med
mobilen somvanligt, åsså
sen var dom dära 5 minutrarna
över, så jag gick till klassrummet
åsså när jag hade varit där
i typ max 5 minuter så insåg jag
att mobilen var borta, så då
sprang jag tillbaka till uppis
för att kolla om mobilen låg
kvar i fotöljen och bara glidit
ut hur fickan, men inte de! :O
hitta den ingenstans, fråga
allt och alla, men ingen
hade sett den, så då har
jag bett folk ringa till den
hela tiden, och en gång när
marcus ringde vare nån som
svara men la på sen, åsså
krydd ringde jag och fia till
den och tillslut börja dom trycka
bort oss, och sen varen avstängd ;o
så nån jävel med väldigt lite att
göra har då alltså min mobil..
så om ni får nå sms från mitt
nummer nu så äre inte jag ;p

shit asså.

puss

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0