P.S. I love you

såja, efter jag och marie hade varit i
öjebyn och köpt godis så följde hon
med mig hem och nu har vi just blivit
av med daff, sandy, macke, ludde och
nån eric. följde med dom till statte en
sväng och på vägen dit åkte jag ner i
snön ett x antal ggr av macke, men sen
putta alla ner han i snön och slänge
en massa snö på han ! :D yeeey !
på statoil träffa jag iaf friiida också :)
var så länge sen jag träffade henne, så
jag hade börjat sakna henne ;)) hahaha.
nu ska jag och marie iaf sätta oss ner i
soffan och se "p.s. I love you" den jag hade
tänkt börja se förra lördagen, innan jag blev
störd av allt folk ;p haha :)
så så äre, ha en mysig kväll ;)

puss

Kommentarer
Postat av: Marie

haha, vi försökte ju bli av med dom iallafall:P haha

2009-01-24 @ 14:07:01
URL: http://marrilundman.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0