strömbacka.

godeftermiddag. höh!
dagen har gått snabbt typ,
bara två lektioner på skolan,
matte och so, sen vare bara
att sminka sig åallt sånt, innan
bussen till strömbacka gick !
var ändå rätt kul där, vi fick besöka
två linjer, jag och jossan gick på
barn & fritid åsså bygg !
barnochfritid lät väl sådär ;s vet it
om jag är så sugen på att jobba med
männiksor åde sen ;p bygg lät ganska
kul ändå, vet it om jag vill jobba med
de heller, jag vet förfan it vad jag vill
jobba med !! :O
iaf så vet jag ingenting längre typ ;p
eller jag vet att jag kmr ha fett stora
problem att hitta i den dära skolan,
bara vägar, dörrar och trappor överallt !
när jag och jossan skulle gå till bussen
så försökte vi gå samma väg som vi gick
när vi kom, men de gick it så bra, så tillslut
var jag tvungen fråga en lärare vars man kunde
gå ut ;p sjukt ! iaf så vare typ en dörr mitt framför
oss, men den hade vi it sett ;p hähä.
ska iaf snart dra till stallet och rida och göra allt
klart, sen blire hem, duschen sen plugga ;o
känns som om vi har feeting mkt läxor i veckan,
blir typ tokig. fyfan.
nåja,
puss.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0