The more I see the less I know

friiiida har gjort om min design :D
taaack, puss på dig ;) !
tyckte den hära blev lite, ganska mkt,
massor snyggare ! ;)
så nu har jag en som gör mina
designer när jag vill ha nya ;D haha !
inte gjort mkt idag iaf, skola, sen hem
for till stallet typ, red osv.
sen nu ska jag göra ett försök med att
plugga, men det kommer nog inte
gå nå bra.. för de är engelska -.- suck.
strömbacka imorgon bitti iaf, ska typ upp
6 - halv 7 eller nått sånt, jag vet inte. hur
kul tyckte jag de lät då, inge alls.
jag som egentligen har sovmorgon till
halv 11 -.- men jag och jossan ska iaf
och kolla på media och HR pogrammet,
förhoppningsvis kommer syon också,
annars far jag hem, it fan hittar jag där nån
stans utan henne ;O haha xD.
nu ska jag nog återgå till mitt "pluggande"
pusss ;))

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0