the night is calling.

ja, rubriken talar för sig själv.
kvällen m. tjejorna vart väldigt lyckad !
vi åt gott och sen satt vi och prata och
såg lite tv osv !
riktigt kul, måste göras om ;>
kom iaf hem kring halv 1 tror jag, åsså
har jag spelat lite wii med syster och dom.
sen annars bara suttit här typ ;P
och ska alldeles strax gå och ta bort
sminket, sen sooova :) skönt somfan
ska då de bli .
men jag får inte sova så länge tror jag,
för då somnar jag aldrig imorgon kväll,
och sen så ska jag passa på att rida
medans det är ljust ! :)
så jag kanske får sova till 11-12 om jag
är duktig ;p men eftersom klockan säkert
kommer vara efter 3 innan jag ligger i sängen,
så får jag väl se när jag vaknar.
sov gott sen mina vänner.

puss


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0