This happens all the time.

nu är jag minsann i en knepig situation,
i valet och kvalet, som man så fint brukar säga.

pratade nyss med min yngre
stora syster, och hon hade
pratat med ulf min gamla
fotbollstränare, och sagt att
jag har pratat om att börja om
med fotbollen, och då hade
tydligen ulf tyckt att jag skulle
göra de ! han lät väldigt positiv
om de sa hon ;O
jag blev typ jätte taggad och
glad ! men sen kom jag på,
vars fan ska jag få den tiden
ifrån? -.- så då blev jag arg och
irriterad ist.. jag har vela börja
om med fotbollen nästan sen
jag sluta med den.. haha.
inte riktigt, men nästa..
såå.. VAD SKA JAG GÖRA :O
shiiit.


Kommentarer
Postat av: Frida

BÖRJABÖRJABÖRJABÖRJA I MITT LAG! JA VA KUL. DU Å JAG!

2009-01-29 @ 21:28:18
URL: http://racerpottan.blogg.se/
Postat av: sofiaw

BÖRJA OM! :)

2009-01-30 @ 17:43:22

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0