'Till you're trying to find the you that you once had.

inte blivit mkt bloggande för
mig idag.. men nu kanske
jag kommer och tar igen allt ;)
vaknade kl 11 och såg att jag
hade fått ett sms av jossan,
däre stod att om jag ville så
hjälpte hon mig med busen
kring halv 12, lyckat sa jag !
men vi lyckades ändå, och
både jag och busen fick jobba
hårt, men i slutet var han väldigt
fin, och jag väldigt trött :) men de
är väl så de ska vara ;>
så, sen efter stallet for jag och
mamma in till stan, lurade av
henne lite pengar på grejjor till
mig ;) bla. ett par skor, dock inget
utav dom som jag egentligen ville
ha, men nu vill jag ha dom hära
mer så de kan ju it bli så mkt bättre ;D
sen lyckades jag även få lite
underkläder (y) :)
köpte sjukt söta olika färger på
dom ;D haha. swt.
ska alldeles fara tillbaka till stallet
och mocka ut boxen osv, sen natta
lilla bus osv :) sen ikv vet jag inte
riktigt vad som händer. jag får se,
förhoppningsvis inte en promenad
till kopparnäs iaf ;p hähä..
puussss

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0