Times i sit and wonder.

nyss hemkommen från stallet nästan,
så ska snart hoppa i duschen ! ;D
Sen tror jag att mina systrar kommer
hem, trevligt trevligt ! och förhoppningsvis
så kommer josse ihåg koftan som jag
skulle få låna ! ;)
ridnignen gick iaf hyffsat, bockade så
jag for på halsen, men jag ramla inte av (y)
helvetes less jag är på de dära bockandet.
vi ska ha ett dressyrpass på planen nån dag
nu i veckan tror jag. kraken har ju som lite
överskottsenergi! ;o tro de eller ej.
fast å andra sidan så vila han i nästan två
veckor tror jag, en och en halv kanske, förutom
några promenader.. åsså äter han ju ganska
mkt kraft foder.. såå ;p haha.
spela roll.
ska hoppa i duschen nu, pussss

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0