vitaminbrist?

godmorgon, för dom som vill
veta så somna jag halv 11 igår,
men it fan ska jag väl få vara pigg
för de, jag är lika trött nu -.-
dock prata jag och min mamma
om de igår, och då kom vi fram till
att jag borda få nå sånna hära vitamin
tabletter, för jag tål typ ingen frukt,
mja, möjligtvis mandariner, men ingen
annan, åsså äter jag inga grönsaker
typ, gurka och vanlig sallad, men de
innehåller ju då förfan bara vatten ;b
åsså kan ja äta en morot då och då..
men inge annat? så de kan ju vara
en orsak kankse? jag vet inte.
men de är jobbigt att vara trött hela
tiden, skulle kunna somna på varje lektion
på skolan om jag fick.
och de värsta är att jag somnar oftast på
nån lektion varje dag ;s
iiiinge bra.
så det måste bli ändring på de,
ska försöka gå och lägga mig lite tidigare
dock på kvällarna, jag gör ju då ändå
inge vettigt uppe så.

skola nu till halv4, fyfan.
första lektionen; 70min so.......
puss

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0