Where did I go wrong?

lämnade somsagt in mitt
gymnasieval idag till syon,
sjukt skönt ! på no'n idag
så satt alla i klassen i ring
och skulle säga nå bra om
varje typ, åsså nå bra om
sig själv, haha ! det var lite
kul ;) söt klassen !
engelska provet tror jag ändå
gick ganska bra?
gjorde dock it glosorna idag,
dom ska jag göra på fredag ;p
annars hare bara gått bra,
jag och frida har slåts hela
dagen typ, eller varje gång
vi har gått förbi varandra äre
nån som ha slagit nån, haha
vi går i nian, vi vet ;)
stallet efter skolan, sjukt skönt
det var att komma bort, fick
rensa huvudet lite, komma på
nya sätt.. och sen vare sjukt
härligt att rida, speciellt när
hästen gick bättre än klockrent! :)
då blir man glaa.
har no läxa till imorgon, men jag
ork fan it plugga är jätttttte trött,
och känner inte alls för de.. känner
mer för en lugn kväll.

puss/j.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0