You are the world’s greatest.

sista dagen på lovet idag, känns helt hemskt.
inte kul. sen har jag inte vänt på dygnet än,
så de kommer bli ett helvete att stiga upp
imorgon ;s surt.
släppte iaf ut hästarna idag somvanligt,
sen mocka jag åde, så de är klart.
sen for jag hem och somna om igen på soffan ;)
sjukt skönt, så då vakna jag där kring halv 12,
och nu vet jag inte vad jag ska göra,
om jag ska fara till busen och göra nå med han,
jossan sa ju som att han var bra i benet (y)
eller.. om jag far dit senare?
men då vet ja it hure blir ikv ;p
och då skulle de ju såklart vara skönt att ha varit hos han.
måst fundera ett tag ! ;p
vad gör du sista dagen på lovet? :)

puss/ j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0