you stay on my mind.

halloj !
dagen har ändå vatt bra,
började med no med anna -.-
sen gick jag och jossan till
eva och maria (uppis) och
frågade om vi fick sitta där
idag + hundägon, och de
fick vi ! :D så ganska skönt
att ha suttit där hela dagen ;)
gjorde klart lite hk under tiden,
annars bara tagit de lugnt, efter
skolan for jag iaf direkt till stallet
med jossan, red litegrann åså,
har ju skrittat sen i onsdags (?)
åsså har han kännts så bra i
benen, så idag travade jag liite
liite gran, gick då bara bra :)
ska bli kul och se vad han gör
när jag ger honom första galopp-
skänkeln senare på ett tag när de
är aktuellt ! :)
kom iaf just hem från långträsk?
eller nå sånt, vi skulle tydligen och
hämta hö så :)
åsså ska jag alldeles strax hoppa i
duschen, skönt ! sen prata med jossan
om i morgon tror jag! jagvetinte.
vi får se.
puss /j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0