You still know.

kvällen blev inte som planerad,
när jag och mamma just hade
slått på filmen så ringer det
på dörren, frst hade vi inte tänkt
gå och öppna, men de ringde igen
så då gick jag och öppnade, och
vad väntar jag där utanför, joo, där
stod; Anton, Daff, Ludde, Ante, Marcus
och Weeman ! ;p haha. dom sa att
dom höll på att frysa ihjäl och att dom
skulle komma in, så jag hade inte så
mkt mer till val än att släppa in dom,
och helt enkelt skita i filmen med mor..
så då har jga varit med dom hela kvällen,
tror dom sista for hem kring 12- halv 1
kanske ;p men smått trevligt har jag haft !
mkt skratt. och nu är jag helt död, ska strax
gå och ta bort allt smink och sen sooova !
åsså ska jag sova ut imorgon tror jag :D
iaf litegran, kanske inte till typ 2 som jag
skulle kunna göra, men kanske till 12 (a)
ska passa på att rida också medans det
är ljust hade jag tänkt :)
nåja, nu är jag jätte trött ;D sovgott muppar !
pussss

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0