be careful of what you do ’cause the lie becomes the truth.

Hej!
nu var jag hemma från haparanda/finland!
vi har haft en mycket trevlig dag med både glada och mindre glada miner ;) haha.
såklart somnade jag påvägen dit, hade inte förväntat mig så mkt annat om jag ska
vara ärlig! sen så började vi med ikea, gick väldigt snabbt att gå igenom allt,
eftersom vi båda bara ville till småprylarna!
köptes inte så mycket där, lite galjar och en ram! nåmer hittade jag helt enklet it.
sen var nästa stop på skopunkten, där vi var väääldigt länge!
jag hittade ett par skor som jag blev fullkomligt förälskad i, ojoj! högklackade var
dom också, men jag blev inte så fasligt lång i dom ändå (aaa)
vi var iaf där och strosa runt, men hungern svek oss, så de blev lunch/middag på
max, ojoj! ångest julia.

sen for vi vidare till gallerian Rajalla på gränsen, där vi helt plötsligt fick finsk
täckning på mobilen, så jag kunde inte ringa till nån typ. vi var inne på H&M,
och där hittade jag mina linnen som jag beställde från internet, så jag testade dom,
men storleken jag hade beställt passa inte riktigt, och lilafärgen var inte lika fin i irl,
så istället köpte jag hem ett svart + genomskilniga bh band, vet inte riktigt varför,
men de kan väl alltid vara bra att ha.

sen i kassan så fick vi bara tillbara euro... så då var vi tvugen växla de till svenska
pengar igen, eller fredde gjorde de ! sen var jag less på den dära gallerian då
ingenting fungerade
xD haha. så då begav vi oss till candyworld för sofia skulle
ha färdkost hem ;) sen for vi in på skopunkten än en gång, och jag fortsatte dräggla
över skorna, och jag ville bara ha dom mer och mer.. så jag ringde till mamma,
men hon var misstänktsam över klacken ( jag tjatar jämt över min längd ) och hon
trodde helt enkelt inte att de skulle bli bättre med dom! men jag ville ha dom ändå,
men köpte aldrig hem dom, de går ju att beställa! sen medans sofia stod och vela
om hon skulle ha sina skor så hittade jag ett par andra älsklingar som jag blev
störtkär i också _*
men köpte inte hem dom heller... så, efter många om och men
så tog jag farväl av skorna och vi begav oss hemåt, och ja, bilresan har varit väldigt
rolig, iaf från början, för sen somna både jag och sofia och har sovit hela vägen hem!
hihi. stackars fredrik!

tack för en toppendag bruden ! <3

puss!


sofia på ikea! :D

testning av skor!

I´m in loooove! _*_*


skorskorskor! :D

hjärtat på max ! <3

candyworld!

I´m in loooove again! _*_*


sofia myste med mitt ben påvägen hem? mysko..

mer bilder kommer då sofia har lagt in dom i datorn osv! :)
/j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0