But I'm not just the same, same as I was.

hejj!
nu är jag hemma från luleå för denna gång.
kändes tråkigt att fara där ifrån, för där händer det iaf något,
varje gång jag kommer hem hit så sitter jag bara här,
det händer lixom aldrig någonting här.. de rent ut sagt suuuger!!
men så äre iaf, hade tänkt stanna men då skulle vi ha dragit ut,
och jag hade bara kläderna jag hade igår = korta shorts, linne och en tunn kofta,
+ att jag har slitit sönder strumpbyxorna, så it ens dom hade jag kunnat ha.
så, då kändes det nästan som att jag var tvugen att fara hem..

vad som händer ikväll har jag ingen aning om, hade tänkt fråga sofiaw om hon
ville hitta på nå, men hon drog in till pite eller rosvik, eller vars det då var.

så förmodligen kommer det inte hända så mycket ikväll känner jag på mig,
film åså, as usual?

sen är den stora fråga om jag kommer orka fara in på luleå kalaset imorgon eller it,
och om jag har nån att gå med, ska försöka pressa linus att fara dit,
annars lä de nog it bli, brukar bli så ;p höhö.

hejdå.


innan avfärd igår.

/j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0